Sunday, September 22, 2019

ტრენინგის მე-9 დღე.

ინტელის ძირითადი კურსი პროექტებით სწავლებამ  შესაძლებლობა მომცა სასწავლო აქტივობები გავხადო უფრო მრავალფეროვანი და მაღალი სააზროვნო უნარებზე ორიენტირებული,რომელიც მოსწავლეთა ჩართულობის მაღალი აქტივობის საწინდარია.
      პირველ მოდულში ვისწავლე თუ როგორ შევქმნ ა ტექნოლოგიებით გამდიდრებული სასწალო პროექტები, შევადგინო სრულყოფილი სასწავლო გეგმა და როგორ ჩამუყალიბო მოსწავლეებს 21 საუკუნის უნარჩვევები.ელექტრონული სახე
ლმძღვანელოს მოხმარების წესი,"ჩეკლისტების" გამოყენება ჩემთვის სიახლე იყო.
      მეორე მოდულში გავხსენით საქაღალდე,რათა ტრენინგის მსვლელობის დროს საჭირო მასალები შევინახოთ. ვისწავლეთ გუგლ დრაივის გამოყენება და შევქმენით ბლოგი იმისათვის, რომ ჩემი შექმნილი რესურსები და ნამუშევრები გაგვეზიარებინა სხვებისთვის.ვნახეთ სასწავლო პროექტების ნიმუშები.დავათვალიერე ესგ-ის პორტალი,საიდანაც საჭირო ინფორმაცია გადმოვიტანე.ვიმუშავე პროექტის პორტ
ფოლიოს  პრეზენტაციაზე.
       მესამე მოდულში გამოვიყენეთ ინტერნეტ რესურსები სწავლა სწავლების პროცესში,ასევე როგორ უნდა მივიღოთ ეფექტური უკუ კავშირი პორტფოლიოზე.გავეცანით საავტორო უფლებების გამოყენებას.ვისწავლეთ ონლაინთანამშრომლობითი ვებსაიტების გამოყენება პროექტის იდეების გაზიარებისთვის.
        მეოთხე მოდულში შევადგინეთ სასწავლო ნიმუშები მოსწავლის თვალთახედვით. შევარჩიე სტრატეგიები და პროცედურებისა და ნამუშევრების მონახაზები.გავიხსენეთ მიმართულების მიმცემი კითხვები.ვიმსჯელე,გავაანალიზე და გადავედი აქტივობა 3-ზე,სადაც შეფასების სხვადასხვა მეთოდი განვიხილე.ვისწავლე პროექტზე მუშაობისათვის აუცილებელი და მნიშვნელოვანი შეფასების 5 სტრატეგია.კერძოდ მოსწავლეთა წინარე ცოდნისა და საჭიროების შეფასება,რომელიც გულისხმობს,რომ სასწავლო პროცესი არასწორი შეხედულებების გამოსწორებისა და რელევანტური გამ
ოცდილების გაძლიერე ბისკენ როგორ მივმართო.
        გავეცანი ცხრილებს,რომელიც მოიცავს იმ მეთოდების,მიზნებისა და ინსტრუმენტების მიმოხილვას,რომლებიც მოსწავლეეების სჭიროებების დასადგენად გამოიყენება.ასევე მოცემული იყო ბმულები,რითაც ვხელმძღვანელობდი.ასევე მნიშვნელოვანი იყო პროგრესის მონიტორინგი,რომელსაც მაგ:ჩეკ ლისტების საშუალებით განვახორციელებ.ასევე გაგების შემოწმება და მეტაშემეცნების წახალისების სტრატეგიის არასტრუქტურირებული გამოკითხვის მეთოდით ვიხელმძღვანელე ჩემს პროექტში.
        მეხუთე მოდულში შევაფასე მოსწავლეთა პროექტები.განმავითარებელი განმსაზღვრელი შეფასებები.
         მეექვსე მოდულში გავაანალიზე 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევების კონკრეტული გამოყენების აუცილებლობა,განვიხილე კოლეგების პროექტები,გვქონდა დროული უკუკავშირი.
         ვნახეთ და დავათვალიერეთ ერთმანეთის მოსწავლეების სავარაუდო ნიმუშები.დავგეგმე მომავალში მოსწავლის სავარაუდო ნამუშევრის სქემა.გვქონდა მსჯელობა საკითხზე "ფასილიტაცია".ერთმანეთს გავუკეთეთ კომენტარები.
         მეშვიდე მოდული- ერთმანეთს გავუზიარეთ მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომების ვერსიები,განვიხილეთ შეფასების ფორმები მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომებისთვის.
        ერთმანეთს გავუზიარეთ სავარაუდო ნაშრომები და შეფასების რუბრიკები.მოვძებნეთ დიფერენცირებული სწავლების გზები ყველა ტიპის მოსწავლისათვის.შევქმენით პრეზენტაციები,დოკუმენტები,ცხრილები და ვებრესურსები მოსწავლეზე ორიენტირებული სასწავლო პროცესის ხელშესაწყობად.შევქმენი მასალები,მოდიფიცირება გავუკეთე სასწავლო პროექტის გეგმას.
       მერვე მოდულში ვისაუბრეთ სსსმ მოსწავლეთა საჭიროებებზე და მათ ჩართულობაზე საგაკვეთილო პროცესში,ასევე არაქართულენოვანი მოსწავლეების ჩართულობა პროექტში,შევქმენით ფასილიტაციის რესურსები. განვიხილეთ გარდნერის მრავალმხრივი ინტელექტის ფორმები, ვიმუშავეთ ჩვენ საქაღალდეებში,დავახარისხეთ ინფორმაციები,ავტვირთე მოსწავლის ნაშრომი და ჩემი პრეზენტაცია ჩემ ბლოგზე.

No comments:

Post a Comment