Sunday, September 22, 2019

ტრენინგის მე-7 დღე.
     2 ნოემბერი-დღეს ვისწავლეთ მე-5, 6,7 მოდული.ვისწავლეთ-როგორ დავგეგმოთ პროექტი მოსწავლეთა წარმატებებისათვის.ვისწავლეთ დიფერენციული სწავლება-მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის ადაპტირება,პროექტის მახასიათებლის ჩეკლისტი სასწავლო პროექტის გეგმის ჩეკლისტი,შეფასების დაგეგმვის ცხრილი,გრაფიკული ორგანაიზერები.
ერთმანეთს გავუზიარე
თ მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომების ჩვენეული  ვერსიები,
განვიხილეთ  შეფასების პროცესში მოსწავლეთა ჩართვის შესაძლებლობები,
გავაკეთეთ რეფლექსია  შეფასების არსებულ პრაქტიკასა და ფორმებზე
დავხვეწეთ შეფასების გეგმები,
შევქმენით შეფასების ფორმები  მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომებისთვის
გადავხედეთ და შეავაფასეთ მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომები
ცვლილებები შევიტანთ  სასწავლო პროექტის გეგმაში
გავაკეთეთ  რეფლექსია



მოდულის განმავლობაში მონაწილეებმა:
ერთმანეთს გავუზიარეთ  სავარაუდო ნაშრომები და შეფასების რუბრიკები
ვიმსჯელებთ, როგორ შევუწყოთ ხელი მოსწავლეების თვითრეგულირებად სწავლას
მოძებნეთ დიფერენცირებული სწავლების გზები ყველა ტიპის მოსწავლისთვის
დავგეგმეთ შეფასება მოსწავლეთა თვითრეგულირებისთვის
შექმენით დამატებითი  მასალება მოსწავლეთა გეზის მისაცემად (სკაფოლდინგი)
შევძელით სასწავლო პროექტის მოდიფიცირება
გავაკეთეთ რეფლექსია
დავიწყეთ თემისთვის საჭირო ფასილიტაციის მასალების მომზადების დაგეგმვა


ამოცანები

მოდულის მიმდინარეობისას მონაწილეებმა:
განვიხილეთ როგორ გამოვიყენოთ კითხვების დასმის სხვადასხვა ტექნიკა
შევქმენით პრეზენტაციები, დოკუმენტები, ცხრილები და ვებრესურსები, მოსწავლეზე ორიენტირებული სასწავლო პროცესის ხელშესაწყობად
დავგეგმეთ და განვიხილეთა სასწავლო პროექტის განხორციელების იდეები
შევქმენით მასალები
მოდიფიცირება გავუკეთეთ სასწავლო პროექტის გეგმას
გავაკეთეთ რეფლექსია მიღებულ ცოდნაზე
შევაფასეთ სასწავლო პროექტის პორტფოლიოები
განვსაზღვრეთ პროფესიული განვითარებისა და ტექნოლოგიური რესურსების წყაროები მასწავლებლებისთვის.

No comments:

Post a Comment