ტრენინგის მე-6 დღე.
27 ოქტომბერი-გავიარეთ მოდული მე-3 და მე-4.განვიხილეთ ერთმანეთის პროექტები,მოვახდინეთ დროული უკუკავშირი.საჭიროების მიხედვით შევცვალე ჩემი პროექტი.ვისწავლეთ,როგორ გამოვიყენოთ ინტერნეტი ჩვენი პროექტის შედგენისას.ვისაუბრეთ ტემაზე,როგორ დაეხმარება ინტერნეტის გამოყენება მოსწავლეებს 21-ე საუკუნის და მაღალი სააზროვნო უნარების განვითარებაში.
ამის შემდეგ დავათვალიერეთ მზა პროექტები,მოსწავლეების ნაშრომები და დავიწყეთ მოსწავლის საკუთარი სავარაუდო ნაშრომის გაკეთება,სადაც აისახება მოსწავლის თვალით დანახული სასწავლო პროცესი.ვისაუბრეთ ფასილიტაციაზე,ჩვენზე,როგორც ფასილიტატორზე. ვისაუბრე თ და ვისწავლეთ კომენტარის გაკეთება და გაგზავნა ბლოგზე.
27 ოქტომბერი-გავიარეთ მოდული მე-3 და მე-4.განვიხილეთ ერთმანეთის პროექტები,მოვახდინეთ დროული უკუკავშირი.საჭიროების მიხედვით შევცვალე ჩემი პროექტი.ვისწავლეთ,როგორ გამოვიყენოთ ინტერნეტი ჩვენი პროექტის შედგენისას.ვისაუბრეთ ტემაზე,როგორ დაეხმარება ინტერნეტის გამოყენება მოსწავლეებს 21-ე საუკუნის და მაღალი სააზროვნო უნარების განვითარებაში.
ამის შემდეგ დავათვალიერეთ მზა პროექტები,მოსწავლეების ნაშრომები და დავიწყეთ მოსწავლის საკუთარი სავარაუდო ნაშრომის გაკეთება,სადაც აისახება მოსწავლის თვალით დანახული სასწავლო პროცესი.ვისაუბრეთ ფასილიტაციაზე,ჩვენზე,როგორც ფასილიტატორზე. ვისაუბრე თ და ვისწავლეთ კომენტარის გაკეთება და გაგზავნა ბლოგზე.
No comments:
Post a Comment