ტრენინგის მე-3 დღე.
28 სექტემბერი,წვიმიანი დღე. დღე დატვირთული და საინტერესო იყო.დავიწყეთ ბროშურის |ბუკლეტის| შედგენის და გამოყენების წესი.აგრეთვე ბუკლეტების გაფორმება სხვადასხვა სურათებით.კიდევ ერთხელ გავიხსენეთ ბლუმის ტაქსონომია-ცოდნა,გაგება,გამოყენება,ანალიზი,შეფასება,სინთეზი, შეფასება და მისი განახლებული ვარიანტი.ვისწავლეთ 21-ე საუკუნის პოპულარული სიტყვები კრეატიული,სენსიტიური,ადეკვატური და სხვ.
ვისწალეთ პროექტის შესაქმნელად გამოსაყენებელი ზოგადი,თემატური და შინაარსობრივი კითხვების გამოყენება.ვისწავლეთ მიმართულების მიმცემი საკვანძო სიტყვები,სასწავლო პროექტის გეგმის ჩეკლისტი ,სტანდარტების და მიზნების რუბრიკები.
28 სექტემბერი,წვიმიანი დღე. დღე დატვირთული და საინტერესო იყო.დავიწყეთ ბროშურის |ბუკლეტის| შედგენის და გამოყენების წესი.აგრეთვე ბუკლეტების გაფორმება სხვადასხვა სურათებით.კიდევ ერთხელ გავიხსენეთ ბლუმის ტაქსონომია-ცოდნა,გაგება,გამოყენება,ანალიზი,შეფასება,სინთეზი, შეფასება და მისი განახლებული ვარიანტი.ვისწავლეთ 21-ე საუკუნის პოპულარული სიტყვები კრეატიული,სენსიტიური,ადეკვატური და სხვ.
ვისწალეთ პროექტის შესაქმნელად გამოსაყენებელი ზოგადი,თემატური და შინაარსობრივი კითხვების გამოყენება.ვისწავლეთ მიმართულების მიმცემი საკვანძო სიტყვები,სასწავლო პროექტის გეგმის ჩეკლისტი ,სტანდარტების და მიზნების რუბრიკები.
No comments:
Post a Comment